ITEC U3GLAN3HUB Uživatelská příručka Strana 7

  • Stažení
  • Přidat do mých příruček
  • Tisk
  • Strana
    / 20
  • Tabulka s obsahem
  • KNIHY
  • Hodnocené. / 5. Na základě hodnocení zákazníků
Zobrazit stránku 6
FAQ
Question: My computer cannot detect the device, or the HUBs function is limited.
Answer: Check drivers of USB 3.0 interface on your computer. These drivers must be up-to-date.
For further information check our website (section USB 3.0 PROBLEMS)
Question: Can I obtain more detailed information about problems with the device?
Answer: Of course, you can contact our technical support on website www.i-tec-europe.eu.
Question: LAN does not work correctly.
Answer: Check all cables between the notebook / PC and the active element of your network and
push the USB and RJ-45 connectors.
For more information, please refer to the User’s Manual on the provided CD-ROM.
User’s guide
IEN
GL S
H
EN
06
Zobrazit stránku 6
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 19 20

Komentáře k této Příručce

Žádné komentáře